Intratuin heeft zoveel klanten als er mensen zijn. De één heeft de tijd, de ander altijd haast, een derde heeft een aantal praktische vragen, de vierde laat zich lekker inspireren.
Toch hebben ze allemaal ook iets gemeen: al onze klanten houden van Intratuin. Maar liefst 90% van al onze bezoekers meldt positieve ervaringen. Dat verklaart natuurlijk onze hoge gunfactor.
We weten ons enorme assortiment op een creatieve manier te presenteren en voegen overal een vleugje emotie en beleving toe. Daardoor verrassen we onze bezoekers elke keer weer. Intratuin is het tuincentrum met de beste prijs-kwaliteit verhouding en heel veel toegevoegde waarde.
Groen is de basis van Intratuin: vers, gevarieerd, van mooie kwaliteit. Voor het groen komen klanten in eerste instantie naar ons toe, maar dan worden ze verrast door onze kracht: het combineren. Bij ons komt alles voor de tuin, het huis, dieren en eten op een natuurlijke manier samen. Daarmee staat de deur altijd open voor zoveel mogelijk klanten. Er is zoveel te vinden dat iedereen kan slagen: gereedschappen, grondproducten, meststoffen, artikelen voor de vijver, tuinmeubelen, trendartikelen en spullen voor huisdieren.
In onze winkels vloeien productcategorieën als vanzelf in elkaar over. Er is een natuurlijke balans tussen groen en wonen, tussen standaard benodigdheden en trendy producten.
Die natuurlijke balans zoeken we altijd, bij alles wat we doen.
Intratuin is ijzersterk op de winkelvloer. We zijn een belevingswinkel; een must-see adres voor iedereen die van groen houdt. Bij Intratuin worden je zintuigen aangesproken: je ruikt en voelt van alles en proeft van de mooie dingen in het leven. Aan elke afdeling voegen we sfeer toe om elk bezoek zo aantrekkelijk mogelijk te maken.